Brev:
Give MME uden at opvarme det?
29. april 2024
Alder:
4 mdr.
Give MME uden at opvarme det?
Hej Helen
Nu hvor det er blevet varmere og bedre vejr, så vil jeg gerne udnytte muligheden for at komme ud og gå. Og jeg vil gerne kunne give min dreng på nu 4 måneder MME, når vi er på tur. Jeg har tænkt mig at købe færdiglavet erstatning, det der fås i små brikker, som bare skal hældes på flasken.
Men må jeg give ham det, som det er? Skal jeg varme det op først og hvis ja, hvordan varmer jeg det så op, hvis vi f.eks. er i skoven eller andre steder, hvor der ikke lige er en mikroovn?
Jeg har lidt svært ved helt at gennemskue, hvordan jeg praktisk skal gøre det og hvilke regler der er og hvorfor - håber du kan hjælpe:)
Hilsen
mor